Τα αδέλφια μου είναι Κότες Λυράτες

Ξεκαθαρίζω από τώρα πως το θέμα αφορά το Mundial 2010. Αγαπητοί αναγνώστες έχω να δηλώσω πως στο τελευταίο gathering της ομάδας - μπύρες πίναμε - πέρα από τις κλασσικές διαφωνίες που είχαμε για σημαντικά ζητήματα της ζωής, ο Averell και ο William επιμένουν πως δεν υπάρχουν άσχημες γυναίκες, υπάρχουν απλά ξεμέθυστοι άντρες, ενώ εγώ και ο Jack βάζουμε standards. Το γεγονός πως εγώ και ο Jack είμαστε ανύπαντροι κάποια σχέση θα έχει με το θέμα αλλά δεν πειράζει. 

Ξεφύγαμε όμως. Ο Jack λοιπόν στη συνάντηση έθεσε ένα σοβαρό θέμα λέγοντας "ήρθε η ώρα να δούμε πόσο άντρες είστε".  Εν ολίγοις πρότεινε να γράψει κάθε αδελφός ένα κείμενο που να ξεκαθαρίζει ποια ομάδα υποστηρίζει στο Mundial και γιατί (εξαιρείται φυσικά η αρμάδα του Ρεχάγκελ) και ποια θεωρεί πως θα το σηκώσει για να δούμε μετά τους μάγκες και τους δάγκες. Όπως θα καταλάβατε λοιπόν οι κοτάρες τα αδέλφια μου επέλεξαν ως συνήθως να μην εκτεθούν και να κάνουν μετά τους ειδικούς. Δεν πειράζει εγώ θα εκτεθώ δημόσια.


Ομάδα που υποστηρίζω 

Forza Italia δεν είναι υπό συζήτηση. Η σχέση μου μαζί της είναι βιωματική και δεν έχει να κάνει με το ποδόσφαιρο που παίζει ούτε με τους παίκτες. Την υποστηρίζω συναισθηματικά μιας και ήμουν εκεί πιτσιρίκι το 1982 που σήκωσε τη κούπα.Όντας στην Napoli, βγήκα στους δρόμους, άκουγα τη γειτονοπούλα τη Fabianna να λέει πως αν βάλει γκολ ο Rossi θα του πάρει μία σοκολάτα, τα είδα όλα. Την αισθάνομαι κατά κάποιο τρόπο "δική" μου. Την υποστηρίζω όπως υποστηρίζω την Ελλάδα. Ποδοσφαιρικά είμαι βραζιλιάνος αλλά πάντα η πρώτη στη σειρά που υποστηρίζω είναι η Ιταλία. Της δίνω μάλιστα και σοβαρές πιθανότητες γιατί έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον Marcelo Lippi. Γενικώς θεωρώ πως όποιος έχει "κανονικό" προπονητή έχει σοβαρές πιθανότητες.

Ποια θα το πάρει

Νομίζω πως η Ισπανία έχει τη μεγαλύτερη ευκαιρία της ιστορίας της. Οι λόγοι; Πολλοί με κυριότερο όλων την ομοιογένεια που έχουν μεταξύ τους το κεντρικό αμυντικό δίδυμο και τα χαφ. Όλοι προέρχονται από τις ακαδημίες της Barcelona, έμαθαν παρέα ποδόσφαιρο ουσιαστικά και έχουν κοινή νοοτροπία. Προσθέστε το επιθετικό δίδυμο φωτιά και τον κορυφαίο τερματοφύλακα και νομίζω πως είναι εμφανές πως έχει την ευκαιρία να το σηκώσει μιας και θα θυμίζει περισσότερο σύλλογο παρά εθνική ομάδα. Θεωρώ πως στα συν της είναι και ο ταβερνιάρης, ακόμα και αν προέρχεται από την μισητή Real. Δεν μπορείς να αγνοείς κάποιον που έχει σηκώσει δύο κατσαρολικά έστω και έχοντας υπό τις οδηγίες του, τους Galacticos.

Ποια θα καταστραφεί

Εύκολα η Αργεντινή. Ο Diego είναι ο θεός μας και το απόλυτο ποδοσφαιρικό ίνδαλμα (τα είπα και πιο πάνω, Napoli) αλλά είμαι βέβαιος πως θα καταφέρει να τα κάνει όλα μούτι. Ο Messi είναι παικταράς, ο Aguero σατανάς, φοβερό ρόστερ αλλά νομίζω πως η προσωπικότητα του Diego δεν φτάνει να καλύψει το γεγονός πως δεν μυρίζει από προπονητική. 

Άκλαυτη θα πάει, για τα δεδομένα της, λογικά και η Βραζιλία ενώ δεν θεωρώ πως είναι άξια λόγου η Αγγλία μιας και δεν την θεωρώ μεγάλη ομάδα. 

Ομάδες για να δεις

Προσωπικά θέλω να δω τα κοντοπούτανα από την Χιλή ενώ περιμένω πολλά από τους Ολλανδούς. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι θα κάνουν και οι Μεξικάνοι με τα τρελοπιτσιρικια μπροστά. Θα έβαζα στη λίστα και την Cotte D' Ivoire αλλά χωρίς Drogba δεν ξέρω τι θα κάνει.

Αυτές λοιπόν είναι οι προβλέψεις μου και δηλώνω εκ νέου πως τα αδέλφια μου είναι κότες λυράτες...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια