Το σύμβολο μετράει


Σαν πολύ σοβαρά το πήραμε το θέμα των Ευρωεκλογών ή μου φαίνεται; Ρε, ξυπνατέ! Αρχές Ιουνίου είμαστε, καλοκαιράκι δηλαδή. Οχι, δεν θα είμαι πεσιμιστής, δεν θα τα μηδενίσω όλα. Θα πάω να ψηφίσω, όμως δεν μπορώ να κατανοήσω (τον τελευταίο καιρό μου συμβαίνει συχνά, οπότε ή πρέπει να το προσέξω αυτό ή πρέπει να συμβιβαστώ στην ιδέα ότι είμαι ανόητος) γιατί ενώ άπαντες θεωρούν ότι δεν αλλάζει κάτι ουσιαστικά στην Ε.Ε. από την ψήφο μας, έχουν αναγάγει σε μείζον ζήτημα αυτή τη διαδικασία.

Θεωρώ ότι σοβαρά δεν έχουν πάρει τις Ευρωεκλογές ούτε τα ίδια τα κόμματα, μιας και ή τα αντιμετωπίζουν ως επίσημο γκάλοπ, είτε ως μέσο για τις μετέπειτα πολιτικές τους, είτε το αντιμετωπίζουν σοβαρά μεν, αλλά για υποθέσεις μη Ευροκοινοβουλευτικές! Γεγονός που αποδείχτηκε περίτρανα και στο περιβόητο debate, που όπως σας έγραψα παλαιότερα, μας έκανε... σοφότερους.

Περνάω λοιπόν στο θέμα μας! Η παλιοπαρέα, ή μάλλον για να ακριβολογώ δύο μέλη της συμμορίας (William και Averell), προφανώς κατά τη διάρκεια κρασοκατάνυξη εμπνεύστηκαν ο καθένας μας να υπογράψει ένα κείμενο με τους λόγους που θα ψηφίσει ό,τι ψηφίσει! Μην σας φαίνεται αθώο φίλοι μου. Υποχθόνιος σκοπός τους ήταν να ρίξουν τον Joe και εμένα σε λούμπα. Διότι είναι πολύ εύκολο να στηρίξεις ένα "παρθένο" κόμμα, μιας και ως πρωτοεμφανιζόμενο, δεν έχεις τίποτα να του προσάψεις, παρά μόνο ίσως το παρελθόν του κ Μάνου; Σωστά William; Από την άλλη ο Averell ,ευφυώς σκεπτόμενος, δεν διευκρίνισε τι ακριβώς θα ψηφίσει, έριξε το ανάθεμα στο δικομματισμό και υποστήριξε ότι οποιαδήποτε ψήφος πλήν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, είναι "αριστερή ψήφος". Ακόμα και αυτήν στο ΛΑΟΣ ή στην Χρυσή Αυγή, καλέ μου Αverell;


Επειδή λοιπόν θεωρώ ότι δεν διακυβεύεται τίποτα σοβαρό από την ψήφο μας στις 7 Ιούνιου, πέραν των όσων ανέφερα παραπάνω, όπως "πάτημα" στο αποτέλεσμα (με δική του ανάγνωση από κάθε κόμμα) για... εσωτερική κατανάλωση, θα επιχειρηματολογήσω με το δικό μου, ξεχωριστό τρόπο! Θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ κύριοι. Δεν προτείνω κανέναν να με ακολουθήσει, δεν είμαι κανένα "κομματόσκυλο" που επιθυμώ να "τραβήξω" ψηφοφόρους. Ο καθένας ας το ρίξει όπου θέλει το ψηφοδέλτιο του, ποσώς με νοιάζει. Και δεν θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ γιατί με πείθει λιγότερο η Γιαννάκου από τον Παπακωνστανίνου (να ήταν ο Βασιλάκης, μπορεί να με... έψηνε), ούτε γιατί θεωρώ ότι οι "πράσινοι" θα καταφέρουν περισσότερα από τους γαλαζιούς, κόκκινους, ροζ, πουά, τιρκουάζ και εκρού (του νεκρού). Θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ στις συγκεκριμένες εκλογές (που διεξάγονται καλοκαιριάτικα και εν μέσω τριημέρου) λόγω σήματος, συμβόλου! Ναι, ναι καλά διαβάσατε. Προσέξτε τις επιλογές και θα με κατανοήσετε.


Φτιάχνω την εικόνα στο μυαλό σας: Καλοκαίρι, ζέστη και βλέπετε μπροστά σας το σύμβολα των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και ΛΑΟΣ. Τι επιλέγετε; Τη δάδα της ΝΔ; Εγώ αν δω δάδα καλοκαιριάτικα, θα σκεφτώ πυρκαγιά και θα "κλαίω" αλλό ένα δάσος που κάηκε. Να μην συνεχίζω γιατί μου έρχονται μαύρες σκέψεις. Το σφυροδρέπανο; Ποιος κάθεται να κάνει αγροτικές εργασίες μέσα στην ζέστη αν δεν είναι υποχρεωμένος; Το σήμα του ΛΑΟΣ; Μου θυμίζει λαβαράκια εθνικής παρέλασης και με παραπάνω από 30 βαθμούς Κελσίου, μόνο παρέλαση δνε θέλω να κάνω. (Εκανα μια φορά ως στρατιώτης στη Δράμα για την απελευθέρωση της πόλης την 1η Ιουλίου και είδα τη γλύκα, δράμα η κατάσταση). Το αστεράκι του ΣΥΡΙΖΑ; Μετά τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ΟΠΑΠ, με το ζευγάρι που κοιτάει τα αστέρια, η κοπέλα αναφωνεί ότι ένα έπεσε και ο τύπος ζητάει πέναλτι, αποκλείεται. Μου θυμίζει το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ και τη χασούρα μου, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να ταυτιστώ με αυτό. Ζητώ συγνώμη από τους "Τσιπρίτσους", αλλά τα 3 αντικείμενα που έχει το σύμβολο κάτω από το αστέρι, δεν έχω καταλάβει τι είναι (άλλη μια περίπτωση που νιώθω ανόητος), οπότε δεν το σχολιάζω. Και τι έμεινε; Ο ήλιος του ΠΑΣΟΚ. Θυμίζω ότι είναι καλοκαίρι. Ποιός δεν θέλει λιακάδα, να πάει μια βόλτα, να ρίξει μια βουτιά στη θάλασσα, να κάνει ηλιοθεραπεία, να δει κοπέλες που λόγω ζέστης φορούν τα απολύτως απαραίτητα και πολλά πολλά άλλα που προσφέρει σε όλους μας η ηλιοφάνεια; Αν το όλο θέμα λοιπόν το προσεγγίσετε από αυτήν την οπτική μεριά τότε μάλλον θα καταλήξουμε στο ίδιο ψηφοδέλτιο.


ΥΓ. Καλό καλοκαίρι να έχουμε! Οχι που νομίζατε ότι θα μου την φέρνατε Dalton-άκια!!!

Σχόλια

Ο χρήστης William Dalton είπε…
Ακριβώς, είναι πολύ εύκολο να ψηφίσεις ένα "παρθένο" κόμμα στο οποίο δεν έχεις τίποτα να προσάψει. Τώρα, απάντησέ μου εσύ, ποιο είναι το αντίθετο του "παρθένου" κόμματος; Γιατί το ψηφίζεις αν έχεις κάτι να του προσάψεις;
Αδερφέ μου, αδικείσαι. Αυτό που θα έπρεπε να κάνεις σε αυτή τη ζωή είναι να ανεβαίνεις στο πόντιουμ μετά τον Γ.Παπανδρέου και να επαναλαμβάνεις τις ομιλίες του λέξη προς λέξη. Με αυτή τη δικέφαλη ηγεσία το κόμμα και ενιαίο λόγο θα είχε και 70% για πλάκα.
Ο χρήστης Joe Dalton είπε…
Φταίω εγώ να ρωτήσω από που ακριβώς είναι παρθένα η ΔΡΑΣΗ; Όχι γιατί το να λέμε παρθένο το Μαρκουλάκη να το συζητήσω, να θεωρούμε παρθένους το Μάνο και το Κοντογιαννόπουλο είναι λίγο υπερβολικό...
Ο χρήστης Jack Dalton είπε…
Παρθένο το κόμμα ρε Joe, όχι τα στελέχη.
Οσο για το ποιο κόμμα είναι το αντίθετο του παρθένου, που ρωτάει ο William, η απάντηση είναι απλή. Ολα τα άλλα κόμματα που έχουν τη χάρη του ονόματος της "Δράσης". Αυτά δηλαδή που έχουν δράσει, με θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα όλον αυτόν τον καιρό. Μπορεί να έχεις κάτι να τους προσάψεις, αλλά έχεις και κάτι για να το επιβραβεύσεις, οπότε το ψηφίζεις.

Τέλος δεν έχω καταλάβει (είπαμε το σύνδρομο της ανοησίας που με κατατρέχει τελευταία), για ποιο λόγο αδικούμαι; Διότι αν είναι σχόλιο αυτό για τη ρητορική μου ικανότητα, σε ευχαριστώ αν και το θεωρώ τουλάχιστον υπερβολικό. Αν λοιπόν πράγματι για τη ρητορική μου έγινε το σχόλιο, τότε γιατί θες να με υποβάλεις σε αυτό το μαρτύριο και να μην λέω δικά μου λόγια, αλλά λέξη προς λέξη το λόγο του Γιώργου. Σε τέτοιο βασανηστήριο θες να με υποβάλεις αδελφέ μου; Ένα θετικό στοιχείο έχω και εγώ και θες να μου το στερήσεις; Άσε που δεν μου αρέσει ο όρος "δικέφαλη ηγεσία", γιατί θα πάρουν θάρρος μερικοί μερικοί για την ηγεσία της Ανάφης....χαχαχα!
Ο χρήστης William Dalton είπε…
Επειδή τα έχετε βάλει με το Μάνο και τον Κοντογιαννόπουλο, διευκρινίζω: Ο Μάνος ως υπουργός έχει κάνει δέκα πράγματα. Αν θέλετε τον κρίνουμε γι'αυτά. Το να τον κρίνω σαν να είναι ποδοσφαιριστής που πρόδωσε την τιμημένη φανέλα είναι λάθος, γιατί δε μιλάμε για ποδόσφαιρο. Ο Κοντογιαννόπουλος δεν έχει κάνει τόσα (τουλάχιστον εγώ δε θυμάμαι) όμως έχει κάνει ένα νόμο πλαίσιο για την παιδεία πάνω κάτω στη ίδια λογική με αυτόν που έκανε η Γιαννάκου 15 χρόνια μετά και της έδωσε την πρώτη θέση στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ. Με αυτή τη λογική ο Κοντογιαννόπουλος είναι ο "προφήτης της μεταρρύθμισης".

Jack, μου άρεσε ο ορισμός της παρθενίας. Όσο για το σχόλιο περί ομιλιών του ΓΑΠ, εγώ απλώς είπα ότι με το ανυπέρβλητο ύφος σου, ακόμη και τα ίδια να έλεγες, 70% θα έπαιρνες.
Ο χρήστης Jack Dalton είπε…
Ποιός ασχολείται με το Μάνο και τον Κοντογιαννόπουλο καλέ μου William; Μόνο εσύ μου φαίνεται και σκοπίμως συνέχεια αναμοχλέυεις καταστάσεις για να αναφερθείς περισσότερο σε αυτούς! Ούτε 1,5% δεν θα πάρουνε! Μην τρελαθούμε κιόλας!

Αν είναι να παίρνω 70% ρε William, τι κάθομαι άπραγος; Να πάρω και εσάς στο πλευρό μου, να ιδρύσουμε το A.KI.DA.* και να σαρώσουμε! Τουλάχιστον 180% θα πάρουμε... σύμφωνα με τα λεγόμενά σου!χαχα!

*To "A." θα σας αφήσω δημοκρατικά να το συζητήσουμε, αν θα είναι Αδεσμεύτο, Ανεξάρτητο, Ανόητο, Απελευθερωτικό κτλ. Το "ΚΙ." σαφώς κίνημα και το "DA,",όπως καταλάβατε Daltons!!!
Ο χρήστης William Dalton είπε…
Ήρθε η ώρα των ζυμώσεων: ΑΝ.ΑΝ.Α.ΚΙ.DA.DADA η πρότασή μου.
Ανεξάρτητο Ανούσιο Αδέσμευτο Κίνημα Daltons Dadaισμός. Το Ανόητο μάλλον συνάγεται από τον τίτλο. Για σήμα προτείνω τον ανανά.
Ο χρήστης Averell Dalton είπε…
Αυτό που μας λες, επομένως, είναι πως το AN.AN.A.KI.DA.DADA είναι ευνοήτως ανόητο. Μάλιστα.

Τι θα λέγατε να βάλουμε τον Ανδρέα (με ζιβάγκο, εννοείται) να κρατά ψηλά τον ανανά στο σήμα; Να δώσουμε ένα credit, μ' άλλα λόγια, στην "original" ιδέα τού Jack, που προφανώς έγραφε AKIDA και σκεπτόταν ΑΣΠΙΔΑ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια