Αρχηγική παρέμβαση...

Εισαγωγικό: Επειδή βαρέθηκα να αναρτώνται κομμάτια δίκην σχολίου στο κείμενο του William, γράφω αυτό το... πόνημά μου εδώ, απλά και μόνο για να συνεχιστεί ο χορός. Είναι σαν να χορεύουμε τον ίδιο χορό (πχ τσάμικο), απλά υπό τους ήχους άλλου τραγουδιού και όχι άλλου ρυθμού.


Η αλήθεια είναι, ότι λόγω της απολαυστικής ενασχόλησης μου με την τσουγκράνα τις τελευταίες μέρες, άργησα να τοποθετηθώ στο σχόλιο του William. Κάλλιο αργά παρά ποτέ που λένε και στο χωριό μου, τις ατελείωτες ώρες που παίζουμε με τις τάπες (και προσπαθούμε να τις ρίξουμε από απόστασή μέσα στα βαρέλια). Ολη αυτή η ενασχόλησή μου τις τελευταίες μέρες με το μείζον θέμα της Ανάφης, με έκανε να εμβαθύνω περισσότερο και πλέον από φιλομαθή υποψήφιο κάτοικο της Νήσου, να μετατραπώ (ή καλύτερα να προσπαθήσω να μετατραπώ) σε ηγετική μορφή του τόπου! Δεν κρύβω ότι αυτή την -ίσως υπερφίαλη- φιλοδοξία μου, μου την ξύπνησε, άθελά του φαντάζομαι, ο ίδιος ο William. Χωρίς να παραμερίζω τη μέγιστη συμβολή του στη... μεγάλη ιδέα της Ανάφης και ασφαλώς το αναφαίρετο δικαίωμα του στην διεκδίκηση και κατάληψη οποιαδήποτε θέσης (πάντα σε πνευματικό επίπεδο, γιατί εμείς εκεί δεν θα ασχοληθούμε με καρέκλες και διοικητικές εξουσίες), ήρθε η ώρα να υψώσω το όποιο ανάστημα μου. Αρχικά θα επιχειρηματολογήσω πάνω στις "μομφές του William" και θα καταλήξω στις προσωπικές μου επιδιώξεις!

Η μεγαλύτερη μπηχτή του Αδελφού μου, ήταν το... λικεράκι! Άλλωστε, όπως υποστήριξες και συ στο γραπτό σου, γνωρίζεις καλά τι και πόσο αλκοόλ μπορω να καταναλώσω... άκοπα! Ομολογώ ότι εξεπλάγην, διότι πίστευα ακράδαντα πως ο William, ήταν υποστηρικτής του δόγματος "τα ράσα ΔΕΝ κάνουν τον παπά". Τι σημαίνει αυτό; Οτι για να αποδείξει κάποιος τον ανδρισμό του, ή την ικανότητά του στο ξύσιμο, ή δεν ξέρω και γω τι άλλο, δεν αποτελεί κριτήριο τι πίνει, τι φοράει ή τι τρώει! Οποιος τα... σέρνει, δεν έχει ανάγκη να το αποδείξει με το να τρώει καυτερές πιπεριές αν και δεν του αρέσουν, ή πάντα να πίνει δυνατά ποτά και να μιλάει απότομα στις γυναίκες. Το θέμα δεν είναι το φαίνεσθαι... Δηλαδή αν μάθεις ότι ο ΤΣΕ δεν ήταν λάτρης της τεκίλας, θα χάσει κάτι από την επαναστατικότητά του; Ή θα τον κάνει λιγότερο... μπρουτάλ, αν δεν γούσταρε τα κρεμμύδια; Όσον αφορά στις τοποθετήσεις του Joe και την... εκτίναξη του κερασιού, εγώ "επιτίθομαι" με επιχηρήματα και όχι με αντικείμενα. Σε διαφορετική περίπτωση, να πίνουμε τα καλούδια μας σε μπρούτζινα κιούπια, που είναι και πιο βαριά, οπότε θα αποτελούν φονικά όπλα! Και επιτέλους πρέπει στην Ανάφη να απαλλαγούμε από τα ηλίθια στερεότυπα του τύπου "οι μοιραίοι, γενναίοι, ωραίοι και βαρβάτοι πίνουν Ουίσκι, οι γυναίκες Snaps κτλ". Για ποιο λόγο το ουίσκι στο χέρι δίνει περισσότερο κύρος στο ξύσιμο; Ετσι κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Δηλάδη, αντί να συγκεντρωθούμε στη... μυσταγωγία της αντιπροσωπευτική μας πράξης, θα ασχοληθούμε με συμπληρωματικά φτιασίδια άνευ ουσιαστικής σημασίας. Δηλαδή αν εγώ έιμαι μετρ του... τσουγκρανίσματος και πίνω φραπέ και κάποιος άλλος είναι αρχάριος της πράξης και πίνει Jack Daniels, αυτός το κάνει καλύτερα; Για ξανασκέψου το λίγο.

Παραδέχομαι ότι το εύρημα σου με την αναφορά στον Ανδρέα ήταν πανέξυπνο και λίγο έλειψε να με... λυγίσει! Ξέρεις την αδυναμία μου και προσπάθησες να αγγίξεις την ευαίσθητη χορδή μου. Ομως όχι. Δεν θα υποπέσω σε συναισθηματισμούς και θα σε ρωτήσω ευθέως. Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο ρόλος που μου έταξε η μοίρα; Το γεγονός ότι είμαι αμφιδέξιος και σε αντίθεση με τους περισσότερους, έχω την ικανότητα να τα συνδυάσω όλα αυτά που έγραψες, θα έπρεπε από μόνο του να σε κάνει να με προτείνεις ως οικουμενικό πνευματικό ηγέτη και όχι να αναρωτιέσαι πως θα τα συνδυάσετε εσείς! Ως γνήσιος δημοκράτης, με περίσσια χαρά θα επιτρέψω να λειτουργείτε κατά βούληση και να μην ακολουθείτε τις συνήθειες ή τις θέσεις της απέναντι πλευράς. Άλλωστε, με την υποψηφιότητα που θέτω τούτη την ιστορική στιγμή, για δύο πράγματα δεσμεύομαι! Για την απόλυτη ελευθερία έκφρασης και λειτουργείας στη κοινή μας διαβίωση στη Νήσο και για ειρηνική και κυρίως φιλική συνύπαρξη των δύο πλευρών. Στο κείμενο σου William, υποστήριζεις ότι έπρεπε να αποφασίσω για τη θέση μου στην Ανάφη. Αποφάσισα. Και πλέον το μπαλάκι έρχεται σε σας και στους συνοδοιπόρους μας! Εγώ ανοίγω την πελώρια αγκαλιά μου και είμαι έτοιμος να δεχθώ όλα τα μέλη του SCRATCH και SCLATCH και να περάσουμε όλοι παρέα, μια υπέροχη και απολαυστική συμβιώση στον επίγειο Παράδεισο του ξυσίματος! Οποιος θέλει ας κοπιάσει και... δεν θα κακοπεράσει!

ΥΓ. Στο θέμα που θέτεις μέσω της απορίας σου "πώς θα μεθάμε;", η απάντηση είναι απλή και ξεκάθαρη. Παντιοτρόπως!

Σχόλια

Ο χρήστης Joe Dalton είπε…
Ένας ψυχίατρος θα ήταν χρήσιμος στην Ανάφη τελικά...

Επίσης βρείτε και ένα χρηματοδότη και έναν υπεύθυνο για τις προμήθειες γιατί πρέπει να τρώτε και κάτι και κάποιος να φέρνει αυτά που θα πίνετε. Εκτός και αν το πλάνο με τους μπακαλιάρους που θα ξεβράζει το κύμα υλοποιηθεί εν τέλει.

Και βέβαια η απορία παραμένει. Γυναίκες θα πάρετε μαζί ή θα είστε απλά χαρούμενα αγόρια;
Ο χρήστης Jack Dalton είπε…
Εννοείται, χωρίς γυναίκες δεν γίνεται τίποτα! Το συγκεκριμένο θέμα θα αναπτυχθεί αναλυτικά πολύ σύντομα
Ο χρήστης William Dalton είπε…
Αδερφέ μου έχεις δίκιο. Στο κάτω κάτω ο πραγματικός ηγέτης δεν ακολουθεί πρότυπα. Τα δημιουργεί. Έτσι,επειδή ξέρω τη συμπάθειά σου προς το ΠΑ.ΣΟ.Κ., θα σου διηγηθώ μια ιστορία.
Είναι το βράδυ των εκλογών του '96 και στον όροφο του νέου αρχήγου και εκλεγμένου πλέον πρωθυπουργού ανεβαίνουν τα πρώτα 12άρια.
"Τί είναι αυτά;"ρωτάει.
"Κερδίσαμε", του λένε, "Δε θα πιεις;".
Γυρίζει απορημένος και τους λέει : "Γιατί, πρέπει;".
Τότε κάποιος του αντιγυρίζει: "Ο Αντρέας πάντα έπινε ουίσκι στις νίκες."
Τότε, ο νέος ηγέτης, κάμφθηκε. "Φέρτε μου μια λεμονάδα", είπε.
-The king is dead. Long live the king -που λένε και οι Άγγλοι.
Ο χρήστης Averell Dalton είπε…
13 χρόνια και μερικές χιλιάδες λεμονάδες αργότερα, στην Χ. Τρικούπη έμειναν με τα λεμόνια στο χέρι. Τον Κωνσταντίνο Α' τον Χαμηλοθώρητο δεν τον θυμάται σχεδόν κανείς, την εξουσία κάτι λίγοι, κι ο Γεώργιος Α' ο Κλαψιάρης παραγγέλνει βυσσινάδες όποτε βγαίνει να ξεσκάσει. Το 'ξερα ότι κάποιον καημό πρέπει να πήρε μαζί του ο κυρ Βαγγέλης, όταν την έκανε... Το δίδαγμα τής ιστορίας τού 1996: τα πρότυπα δημιουργούνται μόνα τους. Γενικά, είναι σοφότερο να ακολουθείς τα υπάρχοντα.

Το SCLATCH είναι ξεκάθαρο σχετικά με την θέση των γυναικών στην Ανάφη: ΟΧΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΑΣ. Αν είναι να μας καταστρέψουν ΚΑΙ τον επί γης Παράδεισο, ας μείνουμε κι εδώ που είμαστε! Δεν θ' ανεχθούμε καμμιά έκπτωση, καμμιά ποσόστωση στις ιδέες μας. Προτείνουμε αυστηρές διαδικασίες επιλογής των πραγματικά άξιων να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων γυναικών, κι επεξεργαζόμαστε προτάσεις για την αντιμετώπιση τού ζέοντος ζητήματος τού σεξ, τις οποίες θα καταθέσουμε στο επερχόμενο TCH '09. Αναφέρω ενδεικτικώς: απελευθέρωση τής πορνείας, ανέγερση βιβλιοθηκών πορνογραφικού υλικού, ανάδειξη τού πολυδιάστατου ρόλου τής αριστεράς χειρός, αναβάθμιση τής ΜΚΟ "Helping Hand" κ.ο.κ.

Αντιλαμβάνεσθε, νομίζω, πως οι απόψεις μας τόσο για τις γυναίκες, όσο και για τα λικεράκια, τελούν εν διαστάσει με τις αντίστοιχες τού υποψηφίου Jack Dalton...

Υ.Γ. Μου φαίνεται ότι κάποιος συνεχίζει να μας παρακαλά να τον παρακαλέσουμε ν' ανεβεί στο πλοίο...
Ο χρήστης William Dalton είπε…
-Τελικά τα ράσα κάνουν τον παπά ή όχι;
-Τα βαρέλια του λικέρ έχουν τάπες;
-Εμείς ως SCRATCH, θα απελευθερώσουμε 2-3 καρχαρίες στη θάλασσα της Ανάφης, έτσι ώστε να εξαλείψουμε την εξευτελιστική για μας πιθανότητα των αυτοχθόνων μπακαλιάρων.
Ο χρήστης Joe Dalton είπε…
Ποιος να σου το έλεγε Jack ότι θα έριζαν τα χαρούμενα αγόρια με τις τσουγκράνες για πάρτη σου. Ακόμα δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι έτσι και πας εκεί θα τους φας όλους τους μπακαλιάρους (ενδεχομένως και τους δύο-τρεις καρχαρίες του William) θα πιεις όλο το λικέρ θα τους εξαναγκάσεις αντί να τηγανίσουν τις πατάτες να τις κάνουν αλκοολούχο ηδύποτο και εν τέλει θα τους φτάσεις στο σημείο αντί να ξύνουν τα δικά τους να ξύνουν τα δικά σου.

Πραγματικά τα αδέλφια μας έχουν πέσει σε λούμπα και δεν το αντιλαμβάνονται
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το ομολογώ. Προς στιγμήν ενέδωσα στα compliments του Averell περί ικανότητάς μου για ένταξη στο SLATCH μετά από ατύχημα στο χέρι που μου στέρησε προσωρινά τη μεγαλύτερη των απολαύσεων (δεξιόχειρ ούσα). Βοήθησαν και οι εξαγγελίες για ανέγερση βιβλιοθηκών πορνογραφικού υλικού. Αλλά όχι Averell, δεν θα περάσει. Δράττομαι της ευκαιρίας που μου παρέχεται και ανακοινώνω την ίδρυση του SCHRATCH (Scientific CHick Revanchist Association for Twat’s Careful Handling) του οποίου θα προεδρεύω, και όπως φανερώνει και το sch, εδρεύει στη Γερμανία. Δεν ετεροπροσδιοριζόμαστε. Όχι στον δικομματισμό και την πόλωση. Κάντε μας χώρο στο κατάστρωμα.
Ο χρήστης JohnyB είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Jack Dalton είπε…
Βλέπω ότι το... γλέντι φουντώνει και ο χορός άναψε επικίνδυνα, οπότε, να 'μαι πάλι! Επιτέλους αδέλφια, σπάστε τα "δεσμά" της συμβατικότητας και των προτύπων που σας πασάρουν τα ΜΜΕ. Αν για παράδειγμα υπήρχε το πρότυπο του Τσόρτσιλ, ή του Ανδρέα να απολαμβάνει το λεμοτσέλο του μετά από μεγάλες πολιτικές νίκες, τότε όποιος πολιτικός αρχηγός γιόρταζει με ουίσκι θα αποκαλούταν αλκοολικός, μεθύστακας κτλ, οπότε μην ψαρώνετε! Αλλωστε, αν είναι να μείνουμε προσηλωμένοι στα στερεότυπα της συμβατικής μας ζωής, γιατί να... αποδράσουμε στην Ανάφη; Γιατί καλέ μου Αverell να "πατήσουμε" σε υπάρχοντα πρότυπα; Η μαγκιά είναι να δημιουργήσουμε τα δικά μας. Ο Αννίβας υποστήριξε (και ταπεινά προσυπογράφω) ότι αν δεν υπάρχει δρόμος, θα πρέπει να ανοίξουμε εμείς έναν! Ας χαράξουμε το δικό μας δρόμο αδέλφια. Εξάλλου, ποτέ δεν απέρριψα το ουίσκι και γενικότερα τα δυνατά ποτά και όσοι με γνωρίζετε προσωπικά, μπορείτε εύκολα να το επιβεβαιώσετε. Απλά Θέλω μεγαλύτερη γκάμα και πάνω από όλα πρεσβεύω την ελευθερία βούλησης στη Νήσο. Ο καθένας όπως τη βρίσκει. Και θα το ξαναπώ. Η ενέργεια μετράει και όχι τα αντικείμενα! Το μείζον θέμα είναι το ξύσιμο και όχι τα... αξεσουάρ!

Παρατηρώ William, ότι εξακολουθείς να... παίζεις δυνατά το χαρτί του Ανδρέα, αλλά όχι, δεν ψήνομαι τόσο εύκολα!Και ας περάσω τώρα στο λατρεμένο μου Averell, που ξαφνικά ξεσπάθωσε και άρχισε τις ανακρίβειες και τα βιαστικά συμπεράσματα για να καταλήξει σε ανυπόστατες κατηγορίες! Από τη στιγμή που ακόμα δεν έχω τοποθετηθεί για το ζήτημα των γυναικών στη Νήσο, πώς γνωρίζει τις θέσεις μου και μάλιστα θεωρεί ότι οι απόψεις μας τελούν εν διαστάσει; Απλά προπέτης καλέ μου!

Πάμε τώρα να απαντήσω επί προσωπικού! Ποιός παρακαλάει να τον παρακαλέσουν; Αν δεν το καταλάβατε, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Οσον αφορά στις τάπες, το επαναλαμβάνω: Μην βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος! Η ενέργεια μας ενδιαφέρει και όχι τα αντικείμενα. Παράλληλα θα ήθελα να τονίσω στο Joe, ότι πράγματι η σκέψη σου βρίσκεται στο σωστό δρόμο, απλά δεν θα επιτρέψω τα πράγματα να φτάσουν μέχρι εκεί! Διότι ξανατονίζω: Αποκλειστικός μου στόχος είναι να φέρω και να εδραιώσω την ΕΝΟΤΗΤΑ στην Ανάφη, όχι να χωριστούμε σε στρατόπεδα. Α, και μην γελιόμαστε! Δεν θα αφήσω κανέναν να απλώσει χέρι πάνω μου (έστω και για ξύσιμο), για δύο σημαντικούς λόγους: Α) κανένας δεν είναι καλυτερός μου στο ξύσιμο και Β) δεν σκοπεύω να δήμιουργήσω "αυλή" και κυρίως αυλοκόλακες!

ΥΓ1. Χαιρετίζω με χαρά το κίνημα της Βερόνικας. Κάνω ήδη χώρο στο κατόστρωμα για αυτήν και τους συνοδοιπόρους της!Ολοι οι καλοί χωράμε, ανεξαρτήτα με τις πεποιθήσεις μας. Είπαμε, στόχος μας η ΕΝΟΤΗΤΑ. Θα είμαστε... πολυφωνικοί. Δεν πιστεύω να σε εξέπληξε η στάση μου! Διότι όπως όλοι καλά γνωρίζετε, δεν είμαι ανταγωνιστής των ρευματών του Averell, του William και εσχάτως της Βερόνικας. Ετσι κι αλλιώς υπό στην σκέπη μου θα συνυπάρχετε όλοι και θα σας έχω μέσα στη μεγάλη και καλοσυνάτη αγκαλιά μου, χωρίς να προδίδω τις αδυναμίες μου σε κάποιον από εσάς. Σαν τον πατέρα προς τα παιδιά του, θα σας αγαπάω το ίδιο...

ΥΓ2. Το προηγούμενο σχόλιο ήταν δικό μου και το διέγραψα, διότι κάποιοι εχθροί της ΕΝΟΤΗΤΑΣ, "χτύπησαν" άναδρα και παρενέβησαν στο κείμενο.
Ο χρήστης Joe Dalton είπε…
Όπως θα κάνεις χώρο στο κατάστρωμα πρόσεχε μόνο μην πας πολύ άκρη και μπατάρει το πλοίο...
Ο χρήστης Jack Dalton είπε…
Δεν θα είμαι με το...σωρό! Στη μια πλευρά θα είμαι εγώ και οι "εκλεκτοί" και στην αλλή οι υπόλοιποι φίλοι μας! Φαντάζομαι ότι το σχόλιο σου έχει να κάνει με τη βαρύτητά μου ως άτομο και όχι με τη σωματική μου διάπλαση.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φίλε Jack, κέρδισες με το σπαθί σου lap dance από την Vanessa "Butterfly" Ferlito (μέλος SCHRATCH) με το που πατήσουμε το πόδι μας στην Ανάφη, σαν ένα ελάχιστο δείγμα της ευγνωμοσύνης του σχηματισμού μας για την εγκάρδια υποδοχή που μας επιφύλαξες!
Ο χρήστης William Dalton είπε…
Ο SCRATCH, εν μέσω του πληθωρισμού κινημάτων που αναφύονται διαρκώς (τρανή απόδειξη του μεγαλείου της αρχικής ιδέας) και της σύγχυσης που αυτός προκαλεί αισθάνεται την ανάγκη να διασαφηνίσει μερικά πράγματα.
Ποτέ δεν είπαμε ότι είμαστε εναντίον της ενότητας. Μάλιστα, καθότι δεν πιστεύουμε σε αρχηγικές μορφές και δεδομένης της μοναδικής ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ του αδερφού μας Jack Dalton, ευχαρίστως θα συνετασσόμεθα υπό την πατρική του αγκάλη. Αρκεί να υπάρχει ένα ελάχιστο ταύτισης ιδεών.
Ας μην πέσουμε στην παγίδα. Πολυσυλλεκτικό κίνημα και καθαρότητα ιδεών δεν συμβαδίζουν. Η Ανάφη δεν είναι για όλους. Ο Τσώρτσιλ κι ο Ανδρέας δεν έπιναν λικέρ λεμόνι. Που θα σταματήσει ο κατήφορος; Ο Γκάλης δεν έκανε ποτέ ριζική αποτρίχωση. Ο Αναστόπουλος φορούσε Rexonna κι όχι Gautier.Ο Άρης-Ν.Κούρκουλος όταν συναντά τη Λόλα-Τζ.Καρέζη δεν παραγγέλνει cosmopolitan. Ο Bogart στην Casablanca, είναι ιδιοκτήτης του Rick's cafe americain κι όχι του Rick's ultra gym. Το περίφημο διάγγελμα προς το Βρεττανικό λαό δεν εκφωνήθηκε με ένα slim στα χείλη κι όταν η Ρίτα τραγουδούσε το "Ιστορία μου, αμαρτία μου" δε φορούσες Burberry's γιακά αλλά ζιβάγκο και δεν παράγγελνες λικέρ όσο σημαντικός κι αν ήσουν. Είμαστε βέβαιοι ότι ο Jack ενστερνίζεται όλα αυτά και τον καλούμε να επανορθώσει έτσι ώστε να άρουμε τις επιφυλάξεις μας προς το πρόσωπό του.


Miss Bennett, ο χώρος στο κατάστρωμα υπάρχει και το δυναμικό το έχετε. Με χαρά θα συνταξιδεύαμε με σας και τις λίγες συνοδοιπόρους σας. Όμως, έτσι όπως έχετε αυτοπροσδιορισθεί μας οδηγείτε στη δυσάρεστη θέση να σας καλέσουμε σε αναθεώρηση. Το twat's careful handling είναι βόμβα στα θεμέλια του TCH. Ιδεολογικά μας οδηγεί σε παράδοξο. Αν αφοσιωθούμε σ'αυτό θα οδηγηθούμε μαθηματικά σε αυτοδιάλυση. Δεν μπορούμε, λοιπόν, να συναινέσουμε σε κάτι τέτοιο. Όμως, αν επιδεικνύατε την απαραίτητη ευελιξία και γενναιότητα, αν βρίσκατε το θάρρος να δεχθείτε την πραγματικά ριζοσπαστική πρότασή μας ως σοφότερη και αντάξια της ωριμότητας που σας χαρακτηρίζει ως φύλο και κάνατε μια μικρή αλλαγή στην ονομασία σας, εμείς θα ήμαστε οι πρώτοι που θα επικροτούσαν τη συμμετοχή σας. Αρκεί να αλλάξετε ένα συνθετικό. Αρκεί να κάνετε το careful, careless. Σκεφθείτε το, θα δείτε ότι έχουμε δίκιο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Willy, η μόνη περίπτωση να γίνει το careful careless είναι παράλληλα να γίνει το twat’s testicles’.
Ο χρήστης Jack Dalton είπε…
θα παρακαλούσα όλους τους εν δυνάμει επιβάτες του πλοίου για την Ανάφη, να μην συμπεριφέρονται σαν "ενωτικοί" αριστεροί! Και εξηγούμαι, για να μην κακοχαρακτηριστώ από τους συντρόφους. Οπως οι συμπαθείς αριστεροί -αν και είναι λίγοι και πρεσβεύουν την απόλυτη ισότητα- έχουν διασπαστεί σε χίλια δυό κομμάτια (γιατί όλοι θέλουν να υπερισχύσει η άποψή τους ή αποχωρούν και ιδρύουν δικό τους κόμμα), έτσι θα καταντήσουμε και εμείς! Ημαρτον(που λέει και ο Γεωργίου) αδέλφια! Οποιος έχει διαφορετική άποψη δεν σημαίνει ότι πρέπει να μην έρθει στην Ανάφη. Το ζητούμενο είναι να συμφωνούμε στα βασικά και ας διαφέρουμε στις λεπτομέρειες! Αφήστε που είναι καλύτερα να υπάρχουν διαφορετικά ρεύματα για να σπάει η μονοτονία!

Θεωρώ ότι η ταύτιση απόψεων αδελφέ William, υπάρχει και μάλιστα σε μέγιστο βαθμό σε όλα τα σημαντικά ζητήματα του ξυσίματος και της απολαυστικής σπατάλης του άπειρου ελεύθερου χρόνου που θα έχουμε. Ολα τα άλλα λύνονται! Υπάρχει φυσικά δυνατότητα συνύπαρξης καθαρότητας ιδεών και πολυσυλλεκτικότητας και αν σε αυτόν τον τομέα κάτι πάει να στραβώσει, εγώ είμαι εδώ! Αλλωστε αυτός θα είναι ο ρόλος μου! Χωρίς να κάμω οποιαδήποτε έκπτωση στο όραμα, θα φέρω τα πράγματα έτσι, ώστε να καλοδεχτούμε και να απολαμβάνουμε "ασύδωτα" τη γυναικεία συντροφιά μας, χωρίς να ξεχάσουμε τις βασικές αρχές μας! Σίγουρα η Ανάφη δεν είναι για όλους αλλά για λίγους και εκλεκτούς, αλλά θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τις προϋποθέσεις! Έχετε μου εμπιστοσύνη και θα βάλω τις προσωπικές μου πινελιές για να γίνει όσο πιο απολαυστικός ο επίγειος παράδεισός μας!

Τέλος, οφείλω να επισημάνω ότι κάποια από τα παραδείγματα του William ήταν ατυχέστατα. Μπορεί ο Γκάλης να μην έκανε αποτρίχωση, όμως διαφήμιζε γαλατάκια ("Ναι, ΑΓΝΟ, γιατί προσέχω τη διατροφή μου). Οσο για τον Αναστό, εντελώς άστοχο. Ο Ανθρωπος που διαφήμιζε REXONA τώρα λούζεται με Gautier, πίνει 10 εσπρασάκια καθημερινά στο Da Capo και φοράει μόνο ARMANI. Αυτό είναι το πρότυπό σου;

ΥΓ. Επαναλαμβάνω: Μην βλεπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος!!!f
Ο χρήστης Averell Dalton είπε…
"Υπάρχει φυσικά δυνατότητα συνύπαρξης καθαρότητας ιδεών και πολυσυλλεκτικότητας...". Το Πα.Σο.Κ. είναι (ακόμα) εδώ! Θα το αφήσουμε να μας πάρει και την Ανάφη;

Πάρτε θέση, σύντροφοι...
Ο χρήστης Averell Dalton είπε…
"Υπάρχει φυσικά δυνατότητα συνύπαρξης καθαρότητας ιδεών και πολυσυλλεκτικότητας...". Το Πα.Σο.Κ. είναι (ακόμα) εδώ! Θα το αφήσουμε να μας πάρει και την Ανάφη;

Πάρτε θέση, σύντροφοι...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια