Η σεξουαλικότητα της Rita Hayworth και η ανεραστία των μη καπνιστών


Δηλαδή, τώρα για να καταλάβω...

Η Rita Hayworth δε θα ήταν σέξι χωρίς το τσιγάρο (πράγματι, ψιλοχάλια την βλέπω), η χυμώδης 35άρα Λένα ξεχωρίζει από τον τρόπο που ρουφάει την τζούρα, όταν καπνίζεις σε κλειστό χώρο βλάπτεις μόνο τον εαυτό σου, ο μόνος τρόπος να απολαύσεις τη μουσικούλα σου ή το ποτάκι σου είναι καπνίζοντας τσιγάρο, οι μη καπνιστές δείχνουμε ανέραστοι, είμαστε σφιγμένοι, νευρικοί και έχουμε λιγότερες ατάκες για να την πέσουμε σε μια γυναίκα στο μπαρ.

Επίσης, προσπαθώ να καταλάβω χρόνια τώρα τη σημασία του τσιγάρου μετά το σεξ: ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θέλει να λυτρωθεί και να χαλαρώσει από την απίστευτη αίσθηση ηδονής μετά από ένα (αναλόγως τα γούστα) άγριο, όμορφο, τρυφερό, παθιασμένο sex session???

Από πότε η μουσική του Miles επηρρεάζεται από το αν μπορείς να αναπνεύσεις από την καπνίλα μέσα στο jazz bar; Για να απολαύσω την jazz πρέπει να είμαι στα όρια πνιγμού;

Α, και παρεμπιπτόντως, σε όσες εταιρείες απαγορεύεται το τσιγάρο, προβλέπεται χώρος καπνιστηρίου - έστω και αν αυτός είναι η βεράντα... Μην ανησυχείς, φίλε Averell, θα βρίσκεις την ευκαιρία να βλέπεις τη Λένα να ρουφάει την τζούρα της, άσε που θα μπορείς να απολαμβάνεις και όλο το μεγαλείο του χυμώδους κορμιού της, χωρίς να το κρύβει το γραφείο της.

To cut a long story short, δεν έχω πρόβλημα, αν θέλετε να καταστρέψετε τον εαυτό σας, έχω πρόβλημα να καταστρέφετε κι εμένα μαζί σας! Και σας πληροφορώ ότι η έλλειψη τσιγάρου στη ζωή μου, δε με κάνει να νιώθω ούτε σφιγμένος ούτε νευρικός ούτε ανέραστος, ενώ από την άλλη απολαμβάνω τις ωραίες γυναίκες και το σεξ σε όλο του το μεγαλείο. Μου φτάνει το αλκοόλ, δε χρειάζομαι άλλα υποκατάστατα στη ζωή μου!

ΥΓ. Εγώ, τουλάχιστον, στην έξοδο μου μπορώ να πιω μόνο μία μπύρα... Εσείς μπορείτε να κάνετε μόνο ένα τσιγάρο; Α, ξέχασα, χάνει την απόλαυσή του το ποτό... Από την άλλη, βέβαια, δεν ξέρετε τι γεύση και τι άρωμα έχει το ποτό που πίνετε, αλλά anyway...

ΥΓ2. Μεγάλη μορφή ο μη καπνιστής, παραγωγός καπνού θείος μου που στην αναμενόμενη ερώτηση γιατί δεν καπνίζει, απαντάει αφοπλιστικά: "Δεν είμαι μ......"

ΥΓ3. Για την αποκατάσταση της αλήθειας: Το τσιγάρο από το στόμα του Lucky Luke το έβγαλε ο ίδιος ο δημιουργός του, Morris, από το 1983, αντικαθιστώντας το όχι με μαργαρίτα, αλλά με ένα άχυρο.

Σχόλια

Ο χρήστης William Dalton είπε…
1)Εγώ θέλω να απαγορευθεί η χρήση κινητών σε δημόσιους χώρους γιατί με βλάπτει η ακτινοβολία.
2)Γιατί όχι και το αλκοόλ;Μπορεί κανείς να είναι σίγουρος για το τί μπορεί να περιμένει από ένα μεθυσμένο(τροχαίο, βίαιη επίθεση, κ.ά.);
3)Βρέθηκα στη Βαρκελώνη τον Ιανουάριο που πέρασε.Εκεί υπάρχουν μπαρ και εστιατόρια που επιτρέπουν το κάπνισμα και άλλα που το απαγορεύουν(δεν μπόρεσα να μάθω αν υπάρχει κριτήριο όπως για παράδειγμα τα 75τ.μ.).Μετά λύπης μου παραδέχομαι ότι τα ωραιότερα, καλύτερα και πιο δημοφιλή είναι τα δεύτερα. Αυτή,όμως είναι μία πραγματικά φιλελεύθερη λύση, άσε που ανοίγει πεδίο δόξης λαμπρόν για όλους τους ημεδαπούς χαλαρούς, ωραίους και ατακαδόρους τύπους που δεν χρειάζονται τσιγάρο.Το επόμενο δικό μου, αφιερωμένο στο κείμενο του Averell.
Ο χρήστης Averell Dalton είπε…
Κατ' αρχάς, χαίρομαι που εκτιμούμε τα ίδια πράγματα σε μια γυναίκα.

Κατά δεύτερον, ΧΑΛΑΡΩΣΕ: ουδείς χαρακτήρισε ανέραστους τους μη καπνιστές. Αν πρόσεχες περισσότερο αυτά που γράφω, αντί να ψαρεύεις διαρκώς ανακρίβειες σαν καλός κομμουνιστής σοβιετικού τύπου, εύκολα θα διαπίστωνες πως αναφερόμουν σαφώς στους φανατικούς αντικαπνιστές. Εφ' όσον δεν ανήκεις σ' αυτήν την κατηγορία, δεν έχεις πρόβλημα (αν και πρέπει να παρατηρήσω πως σε βρήκα κάπως τσιτωμένο, κι αυτό καλό δεν είναι...).

Δέχομαι την διόρθωση για τον Lucky Luke - το πρόβλημα, όμως, ξεκινά ακριβώς εκεί: όποιος κολλά στις λεπτομέρειες, χάνει την ουσία. Επειδή λοιπόν τα προτιμάς μασημένα, έψαξα και σου βρήκα την ακριβή είδηση: η Βρετανική Επιτροπή Ελέγχου Κινηματογράφου σχεδιάζει να χαρακτηρίζει στο εξής ως ακατάλληλες δι' ανηλίκους όλες τις ταινίες που θ' αναφέρονται ή θα προβάλλουν το κάπνισμα, ακόμα και τα κινούμενα σχέδια. Εκτός αν όλοι όσοι είδαμε μικροί το "Alice in Wonderland" συχνάζουμε σήμερα σε καφενέδες και πατάμε ναργιλέ, η παράνοια στην οποία αναφερόμουν είναι εμφανής. Εάν τώρα δεν έχεις πρόβλημα να βλέπεις τις ταινίες που αγάπησες κομμένες, λογοκριμένες ή μονταρισμένες και τα χέρια των ηρώων τους να αιωρούνται χωρίς προφανή αιτία στον αέρα, η Βρετανία σε περιμένει. Αλλά επειδή δεν θέλω να σε βλέπω σε σύγχυση, υπόσχομαι στην πρώτη ευκαιρία να αντικαταστήσω την φωτογραφία τής Rita (την σεξουαλικότητα της οποίας ουδείς απέδωσε στο τσιγάρο) με την πανομοιότυπη σχεδόν αφίσα τής "Gilda" - μπας και πιάσεις τον συμβολισμό.

Κατά τ' άλλα, το κομμάτι απευθυνόταν σε ρέκτες - έννοια την οποία είμαι βέβαιος πως ο θείος σου, που μόνο στην Ελλάδα μπορεί να θεωρείται μεγάλη μορφή επειδή βγάζει λεφτά από μαλάκες (κι επειδή δεν δοκιμάζει το εμπόρευμα, όπως και οι έμποροι ναρκωτικών άλλωστε), αδυνατεί να κατανοήσει (κατανοεί όμως ο Joe, για όσους κάνουν τον κόπο να το διαβάσουν...). Απευθυνόταν σε όσους πίνουν περισσότερα από μια μπύρα όταν βγαίνουν. Απευθυνόταν σε όλους εκείνους που δεν θα πατήσουν ποτέ το πόδι τους σε jazz club που θα μυρίζει σαν μονάδα εντατικής. Και, ναι, απευθυνόταν και σ' εκείνους που (χωρίς να υπεισέλθω σε επιστημονικούς όρους) έχουν νοιώσει την ανάγκη τού τσιγάρου μετά το σεξ, κι ας μην έχουν καπνίσει ποτέ τους. Keep trying, είναι κάποιες πίστες παρακάτω αυτό...

Τέλος, το κομμάτι απευθυνόταν σ' εκείνους τους λίγους (σαν τον William) που δεν έχουν πρόβλημα να δουν το προφανές: δεν μπορείς να λέγεσαι φιλελεύθερος αν δεν είσαι έτοιμος να σεβαστείς ΚΑΙ τα δικαιώματα των καπνιστών. Και κράτος, που δεν προβλέπει κλειστούς χώρους ΚΑΙ για τους καπνιστές, απλώς δεν είναι φιλελεύθερο._
Ο χρήστης Τρυφερό πόδι είπε…
Προς William:

1) Φίλε, τότε κόψε και το να κάθεσαι μπροστά στην τηλεόραση, δίπλα στον υπολογιστή, να ακούς ραδιόφωνο, να κάθεσαι και να χαζεύεις μπροστά στο ανοιχτό ψυγείο ποια μπύρα να πιεις σήμερα, να κυκλοφορείς εκτός σπιτιού και, ειδικά, να ταξιδεύεις με αεροπλάνα.

2) Μαζί σου... Πόσο ωραία θα ήταν σε κάθε μπαρόκλαμπο να υπήρχε ειδικός χώρος χαλάρωσης ή/και ύπνου μέχρι να φύγει η επήρεια του αλκοόλ όπως στα οπιοποτεία των αρχών του αιώνα;

Προς Averell:

Μα, ποιος σου είπε ότι δεν ανήκω στους φανατικούς αντικαπνιστές; Αυτό δε σημαίνει ότι έχω, όμως, κανένα πρόβλημα... Εννοείται ότι είμαι κατά της ανόητης και αλόγιστης λογοκρισίας του τσιγάρου σε ταινίες και σειρές, όπως είμαι κατά της λογοκρισίας γενικώς. Απλά, αναφέρθηκες σε πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα το οποίο και ΔΕΝ ίσχυε. Από την άλλη το να προσβάλλεις, όμως, το θείο μου επειδή ως αγρότης που οριακά τελειωσε ένα γυμνάσιο, δεν ξέρει την έννοια μιας λέξης - η οποία ούτε και καταλαβαίνω πού κολλάει στην κουβέντα μας - το θεωρώ λίγο μικρότητα. Όπως, επίσης, και να θεωρείς ότι είμαι "κάποιες πίστες παρακάτω" σε σεξουαλικές εμπειρίες, επειδή δεν έχω νιώσει ποτέ την ανάγκη του τσιγάρου μετά. Νομίζω ότι είμαστε ενήλικες και δε χρειάζεται να τις βγάλουμε έξω να τις μετρήσουμε ή να αρχίσουμε να λέμε πόσες γκόμενες έχουμε περάσει ο καθένας...

Και για να ολοκληρώσω:
α) Σπάνια πίνω μόνο μία μπύρα όταν βγαίνω (μάρτυράς μου ο Joe επί του συγκεκριμένου), είπα, απλά, ότι ΜΠΟΡΩ να πιω μόνο μία μπύρα.
β) Δε με νοιάζει αν στο μαγαζί που πάω να ακούσω τη μουσική μου υπάρχει καπνίλα ή όχι, απλά, θα προτιμούσα να μην υπάρχει. Θα με βοηθούσε να μείνω και περισσότερες ώρες στο κάτω-κάτω της γραφής.
γ) Ακριβώς επειδή είμαι φιλελεύθερος και όχι αναρχικός πιστεύω στο απόλυτο δικαίωμα αυτοδιάθεσης και αυτοκυριαρχίας του καθενός με ένα και μόνο όριο: όταν αρχίζει να περιορίζεται το δικαίωμα αυτοδιάθεσης και αυτοκυριαρχίας του διπλανού του. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να υπάρχουν μαγαζιά καπνιζόντων (αντίθετα, μάλιστα), δείξε μου, όμως, διψήφιο αριθμό καπνιστών που για χάρη της παρέας θα πήγαιναν σε μη καπνιζόντων.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητέ Averell,
Είμαι του αντικαπνιστικού, από τα φοιτητικά μου χρόνια, τότε που οι περισσότεροι γίνονται φανατικοί καπνιστές για να το παίζουνε πιο cool και μάγκες (και δεν σηκώνω καμία αμφισβήτιση γι΄αυτό, γιατί μην μου πείς ότι ξεκίνησες να καπνίζεις συνειδητά, το έκανες γιατί το έκαναν και οι άλλοι, για να το παίξεις μεγάλος...).
Είμαι του αντικαπνιστικού από εκείνη την εξεταστική που σε ένα αμφιθέατρο με πάνω από 100 άτομα οι καπνιστές απαιτούσαν να καπνίζουν την ώρα της εξέτασης. Δεν με σεβάστηκαν (γιατί οι καπνιστές ποτέ δεν σέβονται, πρέπει ο υπόλοιπος κόσμος να γυρίζει γύρω από αυτούς, ποτέ το αντίθετο) αλλά ούτε καν υπήρξε θέμα να ερωτηθούμε οι υπόλοιποι...τα σπασικλάκια, τα ψαρωμένα, τα αγχωμένα κτλ, κτλ. Έπρεπε όλο το αμφιθέατρο να υπακούσει στην "ανάγκη" των καπνιστών λες και ήταν άρρωστοι ή άτομα με ειδικές ανάγκές. Εγώ πάντως εκείνες τις 3 ώρες αρρώστησα, τον κεφάλι μου νόμιζα ότι θα έσπαγε, σαφώς όχι μόνο από το κάπνισμα αλλά αυτό ήταν το τελευταία που χρειαζόμουνα στην προσπαθειά μου να έχω καθαρό μυαλό και να συγκεντρωθώ. Εκεί δεν ισχύει ότι η ελέυθερία μου τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου?
Και όταν ακούω τετοιες απόψεις υπέρ του καπνίσματος από ανθρώπους σκεπτόμενους πραγματικά λυπάμαι και δεν θα μου το αλλάξεις αυτό ότι και να μου απαντήσεις. Συμβιβάσου με την ιδέα ότι όσα και να σχολιάζεις και να έχεις άποψη για την πολιτική, την καθημερινότητα, τον αθλητισμό, είσαι το αγαπημένο πιόνι της διαφημιστικής βιομηχανίας, αυτό δεν μπορείς να το καταλάβεις?
Εμένα ο πάππούς και ο θείος μου, επίσης καπνοπαραγωγοί, κάπνιζαν τον καπνό τους, στριφτό σε αυτά τα χαρακτηριστικά ρόζ χαρτάκια που είχαν δικαίωμα να προμηθεύονται μόνο αυτοί (αν το έχεις υπόψιν σου γιατί σε κόβω παιδί της Αθήνας). Κάπνιζαν καπνό φεσκοκομμένο, αρμαθιασμένο και ξεραμένο στον ήλιο της ελληνικής υπαίθρου, χωρίς χημικά και πρόσθετα!
Μην προσπαθείτε να βγάλετε το μαύρο άσπρο. Θα σας έβγαζα το καπέλο αν απλά παραδεχόσασταν ότι είστε εθισμένοι σε μια κακιά συνήθεια, λιγότερο επιβλαβής από τα ναρκωτικά (?)
Παραδεχτείτε όμως ότι για κάποιο λόγο (εσείς να μου τον πείτε) δε νομίζω θα προσφέρετε το εσείς το πρώτο τσιγάρο στα παιδιά σας...
Και θα κλείσω με το πολύ καλό σχολιο του Τρυφερού Ποδιού: "δείξε μου, όμως, διψήφιο αριθμό καπνιστών που για χάρη της παρέας θα πήγαιναν σε μη καπνιζόντων". Με άλλα λόγια τα δικα μου δικά μου και τα δικα σου...πάλι δικά μου!
Όχι, αυτό δεν μου φαίνεται δίκαιο και θεωρώ απαράδεκτο ότι πρέπει να σας πιάσουμε με το καλό και να κάνουμε καμπάνια για αυτό το θέμα 1μιση χρόνο νωρίτερα, sorry φίλε Averell.

ΥΓ. Ναι στην απαγόρευση των κινητών σε δημόσιους χώρους, η ζωή μας ήταν μάλλον καλύτερη χωρίς αυτά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια