| Τρυφερό πόδι | Comments ]


Δηλαδή, τώρα για να καταλάβω...

Η Rita Hayworth δε θα ήταν σέξι χωρίς το τσιγάρο (πράγματι, ψιλοχάλια την βλέπω), η χυμώδης 35άρα Λένα ξεχωρίζει από τον τρόπο που ρουφάει την τζούρα, όταν καπνίζεις σε κλειστό χώρο βλάπτεις μόνο τον εαυτό σου, ο μόνος τρόπος να απολαύσεις τη μουσικούλα σου ή το ποτάκι σου είναι καπνίζοντας τσιγάρο, οι μη καπνιστές δείχνουμε ανέραστοι, είμαστε σφιγμένοι, νευρικοί και έχουμε λιγότερες ατάκες για να την πέσουμε σε μια γυναίκα στο μπαρ.

Επίσης, προσπαθώ να καταλάβω χρόνια τώρα τη σημασία του τσιγάρου μετά το σεξ: ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θέλει να λυτρωθεί και να χαλαρώσει από την απίστευτη αίσθηση ηδονής μετά από ένα (αναλόγως τα γούστα) άγριο, όμορφο, τρυφερό, παθιασμένο sex session???

Από πότε η μουσική του Miles επηρρεάζεται από το αν μπορείς να αναπνεύσεις από την καπνίλα μέσα στο jazz bar; Για να απολαύσω την jazz πρέπει να είμαι στα όρια πνιγμού;

Α, και παρεμπιπτόντως, σε όσες εταιρείες απαγορεύεται το τσιγάρο, προβλέπεται χώρος καπνιστηρίου - έστω και αν αυτός είναι η βεράντα... Μην ανησυχείς, φίλε Averell, θα βρίσκεις την ευκαιρία να βλέπεις τη Λένα να ρουφάει την τζούρα της, άσε που θα μπορείς να απολαμβάνεις και όλο το μεγαλείο του χυμώδους κορμιού της, χωρίς να το κρύβει το γραφείο της.

To cut a long story short, δεν έχω πρόβλημα, αν θέλετε να καταστρέψετε τον εαυτό σας, έχω πρόβλημα να καταστρέφετε κι εμένα μαζί σας! Και σας πληροφορώ ότι η έλλειψη τσιγάρου στη ζωή μου, δε με κάνει να νιώθω ούτε σφιγμένος ούτε νευρικός ούτε ανέραστος, ενώ από την άλλη απολαμβάνω τις ωραίες γυναίκες και το σεξ σε όλο του το μεγαλείο. Μου φτάνει το αλκοόλ, δε χρειάζομαι άλλα υποκατάστατα στη ζωή μου!

ΥΓ. Εγώ, τουλάχιστον, στην έξοδο μου μπορώ να πιω μόνο μία μπύρα... Εσείς μπορείτε να κάνετε μόνο ένα τσιγάρο; Α, ξέχασα, χάνει την απόλαυσή του το ποτό... Από την άλλη, βέβαια, δεν ξέρετε τι γεύση και τι άρωμα έχει το ποτό που πίνετε, αλλά anyway...

ΥΓ2. Μεγάλη μορφή ο μη καπνιστής, παραγωγός καπνού θείος μου που στην αναμενόμενη ερώτηση γιατί δεν καπνίζει, απαντάει αφοπλιστικά: "Δεν είμαι μ......"

ΥΓ3. Για την αποκατάσταση της αλήθειας: Το τσιγάρο από το στόμα του Lucky Luke το έβγαλε ο ίδιος ο δημιουργός του, Morris, από το 1983, αντικαθιστώντας το όχι με μαργαρίτα, αλλά με ένα άχυρο.