Ημερολόγιο

5 Μαρτίου 2010 

Νιώθω πολύ κουρασμένος σήμερα. Είχα το meeting με αυτή την αντιπαθητική Γερμανίδα. Εγώ δεν ήθελα να την δω, γιατί I've never liked Krauts εδώ που τα λέμε αλλά ΟΚ. Μιλήσαμε και μετά έκανα και μία ενέργεια εκτός κειμένου στην συνέντευξη τύπου που δεν την περίμενε ο Harry αλλά δεν πειράζει. Κάλεσα τους Γερμανούς να έρθουν διακοπές στην Ελλάδα το καλοκαίρι. Είναι nice εκεί.

9 Μαρτίου 2010

Σήμερα ήταν πολύ ωραία. Μετά από πολύ καιρό επέστρεψα στο πατρίδα για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. Από μικρός όταν με πήγαινε η μαμά στο Λευκό Οίκο για την εκδήλωση προσπαθούσα να καταλάβω γιατί την γιορτάζαμε πάντα σε άσχετες ημερομηνίες. Δεν πειράζει όμως ήταν ευκαιρία να δω και τον archbishop που είναι ωραίος τύπος. Θα γράψω και ένα άρθρο για τους Times που μου ζήτησαν να τους πω γιατί γκρινιάζουν στο public service που τους έκοψα τους μισθούς. Α κόντεψα να το ξεχάσω είδα και τον Barack Obama, nice guy. You won't believe it αλλά ο Harry πρέπει να ντύνει και αυτόν γιατί φοράγαμε τα ίδια ρούχα.


18 Μαρτίου 2010

I don't like Bruxelles, boring city. Συναντήθηκα με αυτό το short Portuguese guy το Jose Manuel. Βγήκαμε φωτογραφία τα είπαμε. He doesn't like me much. Ο Harry μου είπε πως δεν τον ψηφίσαμε για πρόεδρο και μου κρατάει μούτρα. Καλά κάναμε he is short and Portuguese for Christs shake. Never mind him. Στο αεροπλάνο με τον George περάσαμε καταπληκτικά. Είχε φέρει ένα ωραίο fake gun με καψούλια σαν αυτά που παίζαμε μικροί στην πατρίδα. How nice μου είχαν λείψει.

25 Μαρτίου 2010

Man I'm tired. Ο Harry με είχε όλη μέρα σε meeting και μετά press conference. Ήταν όλοι εδώ μέχρι και ο Antonis o old room mate μου από το Amherst. Those were the days. Μου λείπει το Boston. Ο Harry μου είπε να βγω χαμογελαστός και να πανηγυρίζω. Τώρα έχω βαρεθεί με όλα αυτά τα damn interviews. Η mom με πήρε τηλέφωνο για τα congrats πάντως. Είπε that I looked very nice.

30 Μαρτίου 2010

Man Harry was so pissed today. Τον ρώτησα τι έγινε και μου απάντησε "Τον ήπιαμε πάλι με τα spreads". Πρέπει να βρω εκείνο το nice guy από τις Bruxelles να μου εξηγήσει τι σημαίνει αυτό το "We drunk it" γιατί τον τελευταίο καιρό το ακούω συνέχεια. Μήπως να μιλήσω με το Nick να πάω και εγώ μια βόλτα στο Emirates να γράψω και για εκεί στο Travel Diary; Who knows maybe some day I'll publish mine like that cool guy from Crete Kazantzakis did...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια