Σεπτέμβριος 2010

Το σούρουπο έπεσε γαλήνια στην Τροία
και στο στρατόπεδό μας, υπήρχε ηρεμία
καθόντουσαν οι αρχηγοί, γύρω απ' τη φωτιά
έπιναν και συζήταγαν για όλα τα παλιά

Το βλέμμα του Αχιλλέα, ήταν λίγο θολό
ανάστατες οι σκέψεις, που του 'ρθαν στο μυαλό
Ο Οδυ σαν τον κοίταξε, πλησίασε κοντά του
του δώσε το δικαίωμα, να πει τα εσώψυχά του

"Τι σου βασάνισε το νου, γενναίε Αχιλλέα
πες τα σε μένα αδελφέ, γιε του γνωστού Πηλέα
ποια συννεφιά σε σκέπασε και μοιάζεις σα χαμένος
εξομολόγησέ τα μου και διώξε αυτό το μένος"

Και τότε ο γενναιότερος απ' όλους μες στην Τροία
τον Οδυ τράβηξε μακριά κι είπε την ιστορία
"Άκουσε πολυμήχανε και μάθε τον καημό μου
και κράτησέ το μέσα σου, το ένοχο μυστικό μου

Νιώθω πως θα 'ρθει ο θάνατος και πάω προς τον Άδη
το βλέπω εγώ στον ουρανό το νεκρικό σημάδι
Πριν από χρόνια φίλε μου άφησα τον... καρπό μου
κι αυτό βαραίνει ολημερίς τώρα το μέτωπό μου

Με χτύπησαν κι εμένανε του έρωτα τα βέλη
κι έτσι μετά γεννήθηκε η όμορφη Κυβέλη
την ύπαρξή της άγνωστη, κράτησα για καιρό -
τώρα να πάρω μυστικό, στον τάφο δεν μπορώ

Όταν τελειώσουμε από εδώ και πας για την πατρίδα
πήγαινε ρίξε μια ματιά σ' αυτήν την κορασίδα
πες της πως ο πατέρας της πολέμησε γενναία
κι ότι την είχα στο μυαλό συνέχεια, νύχτα-μέρα

Πάρτην στο πλάι σου αν μπορείς, να μου την αναθρέψεις
όλη η ζωή μου είναι αυτή, θέλω να με πιστέψεις
να την προσέξεις φίλε μου ζητάω από σένα
αυτή είναι η τελευταία μου επιθυμία εμένα"

Ο Οδυσσέας σκέφτηκε του Αχιλλέα τη φρίκη
μα διόλου δεν ταράχτηκε, δική τους είν' η νίκη
οπότε και ο σύντροφος πολλά χρόνια θα ζήσει
κι έτσι δίπλα στην κόρη του μπορεί να ευτυχήσει

Αυτά όλα θυμότανε τώρα ο Οδυσσέας
τα χρόνια που περάσανε και χάθηκε ο Αχιλλέας
και στο ταξίδι του αυτό, μαζί με τους συντρόφους
απ' της Κυβέλης πέρναγε τους μακρινούς τους τόπους

Ξάφνου το ξανασκέφτηκε, και άλλαξε τη ρότα
ώρες μετά εστάθηκε μπρος στης μικρής την πόρτα
και τότε την αντίκρυσε, του Αχιλλέα την κόρη
και να την πείσει προσπαθεί, ν' ανέβει στο βαπόρι

Της τα 'πε όλα της μικρής, χαρτί και καλαμάρι
κι αυτό το φουκαριάρικο φούσκωνε από καμάρι
γιατί κι αυτή δεν ήξερε ποιον είχε για πατέρα
να μάθει τώρα έφτασε η άγια ετούτη μέρα

Και βρέθηκε στο δίλημμα τώρα το κοριτσάκι
να πάει με τον Οδυ, να αφήσει το σπιτάκι
εκεί που μες στην άγνοια μεγάλωσε ως τώρα
ή να μπει στο καράβι, για του Οδυσσέα τη χώρα;

Οταν ο πολυμήχανος είδε το πρόβλημά της
έτρεξε αποφασιστικά μες στο κατάλυμά της
και με γοργές κινήσεις εγέμισε ένα σάκο
και φώναξε προς τη μικρή, να πάει αμέσως κάτω

Δίχως λόγια πολλά την τράβηξε κοντά του
την έβαλε στο πλοίο του, την είχε συντροφιά του
την κάθησε απέναντι, για να της πει δυο λόγια
πως πέρασαν τα βάσανα, σωπάσαν τα...μποφόρια

"Τώρα δεν θα 'σαι ορφανή, θα 'χεις για κηδεμόνα
εμένα σαν πατέρα σου, τον δίκαιο ηγεμόνα
θα σ' έχω σαν αληθινή κόρη μου στην Ιθάκη
Κι ό,τι ποθήσεις τώρα εσύ, θα το 'χεις κοριτσάκι"

Μ' αυτά τα λόγια θέλησε, να την καθησυχάσει
και την παλιά της τη ζωή έπρεπε να ξεχάσει
θα είναι πια περήφανη από εδώ και πέρα
κι αυτή εχαμογέλασε κι έδιωξε τη φοβέρα

Κι αμέσως άνοιξαν πανιά, τους έπιασε ο νόστος
να φτάσουν τώρα στο νησί θέλουν με κάθε κόστος
μόνο ο Οδυσσέας ήτανε κάπως σκεφτικός
γιατί πλέον θα έπρεπε να είναι πειστικός

Για την Κυβέλη χρειάζεται να πείσει την καλή του
του Αχιλλέα πως είν' παιδί, κι επ' ουδενί δική του
Κι η Πηνελόπη να πειστεί πως λέει την αλήθεια
κι ότι ο Οδυ είναι σωστός, δε λέει παραμύθια



ΥΓ. Συγγνώμη, αλλά το συγκεκριμένο θέμα προορίζεται κυρίως για... εσωτερική κατανάλωση, λόγω συμβολισμών!



Σημαντικές ημερομηνίες:

8:Απλά ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ, δεν λέω τίποτα άλλο!

10: Παγκόσμια ημέρα κατά της αυτοκτονίας (αν και δεν είμαστε Σκανδιναβοί, πλέον έτσι όπως είναι η κατάσταση, να... φυλαγόμαστε λίγο)
15: Ευρωπαϊκή ημέρα κατά του καρκίνου του προστάτη (φτου φτου, κς κς κς, μακριά από εδώ) και ταυτόχρονα διεθνής ημέρα της Δημοκρατίας. Τυχαία η συνύπαρξη των δύο; δε νομίζω.
21: Διεθνής ημέρα Ειρήνης. Πολλοί ηγέτες ανά τον κόσμο αναρωτιούνται τι σημαίνει αυτό και έχουν σβήσει τη συγκεκριμένη ημερομηνία από την ατζέντα τους, άλλωστε επίσης δεν είναι τυχαίο ότι είναι και η παγκόσμια ημέρα Αλτσχάιμερ, απλά αυτοί οι κύριοι έχουν επιλεκτικό (αλτσχάιμερ).
23: Παγκόσμια ημέρα αμφισεξουαλικότητας.................. (ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ)
26: Παγκόσμια ημέρα αντισύλληψης (Μεγάλη μέρα, ε Averell;)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια