Οι δικές μου προβλέψεις σταράτα λόγια...


Δεν θέλω να χάνω χρόνο, σε γενικές γραμμές συμφωνώ με το Rataplan και το Jack αλλά επειδή αυτό είναι κοκοκο και εγώ σε αντίθεση με κάτι άλλους όνομα και μη χωριό έχω το θάρρος της γνώμης μου τα γράφω.

ΗΠΑ-Γκάνα: Δύσκολο ματς, ίσως αυτό που θα έχει το καλύτερο ρυθμό από όλα. Οι ΗΠΑ δεν είναι γεροί πίσω και με μόνο το Ντόνοβαν δεν πιστεύω πως θα τα βγάλει πέρα. Οπότε Γκάνα έστω και δύσκολα.

Γερμανία - Αγγλία: Τα "υποτιθέμενα" φαβορί. Απέναντι σε κανονικές ομάδες θεωρώ πως θα μένανε έξω και οι δύο. Λέω Αγγλία περισσότερο επειδή έχει λίγο καλύτερη ποιότητα από τη Γερμανία παρότι οι παίκτες της μοιάζουν "καμμένοι".

Αργεντινή - Μεξικό: Έχω προβλέψει πως η Αργεντινή του λατρεμένου μου Diego θα πάθει κλακάζ και θα διαλυθεί. Δεν πιστεύω πως θα γίνει σε αυτό το ματς. Στην επόμενη φάση δύσκολα θα τη σκαπουλάρει πάντως. 

Ολλανδία-Σλοβακία: Ολλανδία χωρίς καν ανάλυση

Βραζιλία - Χιλή: Την Χιλή την έχω δώσει στις ομάδες για να παρακολουθήσεις παρέα με την Ολλανδία και το Μεξικό. Νομίζω πως με έχουν δικαιώσει. Όμως τώρα αποδεκατισμένοι απέναντι στη Βραζιλία δεν ξέρω αν θα τα καταφέρουν επιπρόσθετα δεν πιστεύω πως έχουν καταφέρει να τους πάρουν τον "αέρα" από τα προκριματικά της Λατινικής Αμερικής. Βραζιλία λοιπόν έστω και δύσκολα αν και ελπίζω να διαψευσθώ.

Παραγουάη - Ιαπωνία: Δύο ομάδες που δεν είναι αυτό που λέμε κωλοπετσωμένες στο θεσμό. Αν η Ιαπωνία επαναλάβει το τελευταίο της ματς θα περάσει αν και δεν ξέρω πως θα αντιδράσουν οι Ασιάτες όταν οι Παραγουανοί αρχίσουν να κλωτσάνε. Ρισκάρω πρόβλεψη υπέρ Ιαπωνίας επειδή μου έβγαλαν τα μάτια στο τελευταίο ματς του ομίλου.

Ισπανία - Πορτογαλία: Έχω δώσει την Ισπανία για φαβορί στο θεσμό. Τους γλίτσες της Πορτογαλίας μόνο απέναντι στην Αγγλία τους έχω ικανούς να κάνουν υπερβάσεις. Ισπανία και άνετα προβλέπω.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια