Καυτό Ρεπορτάζ

Την ώρα που οι άλλοι Daltons, περιδιαβαίνουν παραλίες και καφετέριες, μόνο ο άοκνος και σχεδόν νηφάλιος William, κάνει ρεπορτάζ και ανταγωνίζεται στα ίσα, τα μεγάλα ιδιωτικά κανάλια. Αφού λοιπόν, ο κόσμος απαιτεί σοβαρή και έγκυρη ενημέρωση, ιδού η τελευταία απομαγνητοφώνηση από τις συνομιλίες μεταξύ των μελών του συνδικάτου του εγκλήματος
Τρ:Αυτή τη δικηγόρο την ξέρεις καλά;
Βλ:Φίλη μου, από παιδιά.
-Όμως κάτι τώρα έχει αλλάξει φανερά...
-Ναι, με γρίφους μιλά και σπόντες πετά.
-Όταν είσαι με άλλους στην παρέα, τι κάνει;
-Με στραβοκοιτά...
-Τη δουλειά με το σπα θα την προχωρήσει;
-Δεν ξέρω, τη μία στιγμή είναι τολμηρή και την άλλη...
-Κατάλαβα, "δώσε θάρρος στο χωριάτη...", στο'χα πει. Με τον άλλο τί γίνεται; Θα την σμπρώξει τη δουλειά;
-Εγώ του φέρομαι τυπικά. Αν μπροστά μου αλλάξει επιδεικτικά, θα τη χάσει κι εγω δε θα φταίω. Χθες του μίλησα στο τηλέφωνο...
-Τον ζόρισες λίγο;
-Προκαλείς του λέω, προκαλείς...
-Πες του αν από φίλο στριμωχτεί σε καμμιά γωνιά, μην εκπλαγεί...
-Το ξέρει ρε βρωμού, αφού του είπα " Γιατί ανοιχτά με προκαλείς; Πες αυτό που θες να πεις"
-Ναι ρε, φτάνει πια. Μην προσπαθεί να μας κρυφτεί
-Το βλέπω, θες πολλά να μου πεις. Ο παππούς μίλησε; Που τα'χει κρυμμένα;
-Μπα, αν τον ζορίσεις τα χάνει, κοκκινίζει και να βγάλει λέξη δεν μπορεί...
-Με ποτό προσπαθείς;
-Λάσπη, η δουλειά ... ζαλίζεται μεθά κι αρχίζει χικ και χικ
-Μόλις τελειώσουμε, θέλουμε ένα μήνα να καθαρίσουμε. Με το που βγούμε, δηλαδή, το καλοκαίρι πάμε διακοπές. Σαρωνικός.
-'Οχι! Μη μου μιλάς για καλοκαίρια. Όλα στον καιρό τους, κατάλαβες βρωμού;
-Εντάξει ρε συ κατάλαβε με, όμως. Πεθαίνω στην ερημιά...
-Άστα αυτά τώρα. Τα εγκαίνια θα γίνουν απόψε που'χει ολόκληρο φεγγάρι και σε τρεις μήνες αν όλα πάνε καλά θα'χεις αυτό που ονειρευόσουν μια Φερρά.. και διακοπές.
-...την τύχη μου! Μου τη δίνει που από μια στραβή είμαι μέσα τώρα. Οι Ρώσοι με τα καλάμια θα πάνε;
-Ναι. Μετά θα πιάσω το χοντρό και θα του πω :"Κάτσε τώρα στο παπί μου"
-Παράτα τον αυτόν. Μόλις βγω, εγώ κι Πουφ θα του κάνουμε μια επίσκεψη.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φιλε william για να το καταλαβουμε ολο αυτο,πρεπει να ερθουμε στην ιδια κατασταση με εσενα,την ωρα που το εγραφες.Αν ομως θελεις να ξενεροσεις ελα στη σουιτα στο καραισκακι.
Ο χρήστης William Dalton είπε…
Μάνο εσύ είσαι;
Ο χρήστης Anonymous είπε…
Φιλε william για να το καταλαβουμε ολο αυτο,πρεπει να ερθουμε στην ιδια κατασταση με εσενα,την ωρα που το εγραφες.Αν ομως θελεις να ξενεροσεις ελα στη σουιτα στο καραισκακι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια