Εορταστικό ποιηματάκι

Σε μία ποιητική μου έμπνευση, μου ήρθε στο δίλεπτο το παρακάτω. Aφιερωμένο στα γενέθλιά μας:

Ηταν δείλι του Ιούνη
κοντά στην Κηφισιά
βγήκα να πιω μια μπύρα
με τ'άλλα τα παιδιά

Βλέπω μια σερβιτόρα
φέρνει λουκάνικα
βλέπουμε και μπαλίτσα
με κοντομάνικα

Και πέφτει η ιδέα
να κάνουμε ένα blog
πίνω την κρύα μπύρα
και τρώω το hot-dog

Πεθάναμε στα γέλια
σ' αυτό το μαγαζί
χρόνια πολλά στο blog μας
χίλια χρόνια να ζει...


ΥΓ1. Γίνεται και τραγουδάκι στο ρυθμό του "Ηταν πρωί του Αυγούστου..."
ΥΓ2. "Ανέβηκε γρήγορα στο blog το τραγουδάκι, γιατί δεν άντεχα το πρώτο πράγμα που θα έβλεπα όταν έμπαινα, να ήταν η φάτσα του "rainman". Αλήθεια, ποιο ρόλο θα είχε στην αντίστοιχη ταινία;
ΥΓ3. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να... καπελώσω το γαργαλιστικό κείμενο του Averell, οπότε σας προτρέπω ανεπιφύλακτα να διαβάσετε και το παρακάτω κομμάτι. Δεν το συνιστώ μόνο σε ανθρώπους που πάσχουν από έλλειψη χιούμορ!

Σχόλια

Ο χρήστης William Dalton είπε…
Για να μη λέτε εμένα ποιητή.
Ο χρήστης Jack Dalton είπε…
"Eγώ δεν είμαι ποιητής, είμαι στιχάάάκι..." που λέει και ο Παπάζογλου.
Δέχομαι απλά τον χαρακτηρισμό του στιχοπλόκου και όχι αυτόν του ποιητή.

ΥΓ. Να το μάθετε όλοι και να το τραγουδήσουμε στην επόμενη συνάντησή μας.χαχαχα
Ο χρήστης Joe Dalton είπε…
Έξοχος Jack έξοχος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια