Kevin's best

Ενας απο τους όρους για να μπεις στην παρέα των Ντάλτονπολιτικς, και να ξεκινήσεις να συμμετέχεις ενεργα στο μπλογκ που ξεκινησαν, είναι να γράψεις ένα κείμενο κατα παραγγελία, σε θέμα που θα σου αναθέσουν. Δηλαδή κάτι σαν να πρέπει να γράψεις έκθεση για το επόμενο μαθημα που παρακολουθείς σε ένα από τα φροντιστήρια της πλατείας Κάνιγγος.

Σε μένα λοιπόν, το θέμα μου έχει δοθεί εδώ και καιρό. Όμως μέχρι τώρα το αντιμετώπισα όπως και τις εκθέσεις που έγραφα στο λύκειο! (τις έγραφα την τελευταία στιγμή στην διαδρομή Κηφισιά-Ομόνοια του ηλεκτρικού). Σήμερα όμως, έχοντας στείλει την γυναίκα μου διακοπές, και καθίμενος μόνος στον καναπέ περιμένοντας να αρχίσει το Ugly Betty, αποφάσισα να γράψω μερικές αράδες μπας και πάρω φόρα...

Το θέμα λοιπόν της έκθεσής μου είναι: «Την ζωή ποιανού από τους χαρακτήρες που έχει υποδυθεί ο Kevin Costner θα ήθελες να ζήσεις?»

Βασικά αν με ρωτήσετε: τι γνώμη έχω για τον εν λόγω ηθοποιό, θα σας πω ότι μου είναι αδιάφορος σε βαθμό που πολλά από τα έργα του εντελώς συνειδητά δεν τα έχω δει. Η θεματολογία του Kevin δεν με τραβάει και έργα όπως το “Dances with wolves” για παράδειγμα δεν το έχω δει ακόμα, και μαλλον δεν θα το δω ποτε.

Αναζήτησα λοιπόν στο γνωστό www.imdb.com με αγωνία να βρω κάποια ταινία του Kevin όπου θα μπορούσα να ταυτιστώ με τον ήρωα που υποδύεται. Το “Bodyguard” απορριφθηκε εξ αρχής διότι ποιός άραγε θέλει να τρώει σφαίρες και να νταντεύει σταρ? Άλλωστε την έχετε δει την Whitney τώρα τελευταία?

Με την ιδια και αντίστοιχη προσέγγιση για τις υπόλοιπες ταινίες που είδα στην λίστα (ναι φίλε William ποτέ δεν μου άρεσε η Rene Russo) ήμουν σε αδιέξοδο. Κοιτώντας και ξανακοιτώντας και πάλι την λίστα με τις ταινίες του, βρήκα τελικά την μια και μοναδική ταινία με τον ήρωα της οποίας δεν θα με ενοχλούσε να ταυτιστώ... Το όνομα αυτής : “Rumor has it” .

Το “Rumor has it” είναι μια ταινιά την οποία όποιος θεωρεί τον εαυτό σινεφίλ σίγουρα δεν θα την έχει δει. Είναι μια κλασσική αμερικάνικη χαζοκωμωδία, από αυτές τις οποίες γουστάρω τόσο εγώ όσο και το έτερόν μου ήμισυ. Μαζί με τον Kevin πρωταγωνιστεί και η Jennifer Aniston την οποία και ψηφίζω ως την καλύτερη από τις συμπρωταγωνίστριες του (Τα κριτήρια είναι προσωπικά και δεν επιδέχονται κριτικής).

Ο ήρωας λοιπόν της ταινίας Beau Burroughs είναι ο ζάμπλουτος internet genius, ο οποίος σύμφωνα με τα “rumors” ήταν η έμπνευση για το βιβλίο και την ταινία “The graduate”. Δηλαδή είναι ο ήρωας που αποπλανήθηκε από την Mrs. Robinson, εμπλεξε με την κόρη της, και δοκίμασε την εγγονή της. (Anne Bancroft, Katharine Ross, Jennifer Aniston). Αυτό και αν είναι το Αμερικάνικο όνειρο!!!! (για ανύπαντρους βεβαίως-βεβαίως)

Anyway, την υπόθεση δεν θα σας την πω, γιατί μπορεί και να το νοικιάσετε σε DVD. (κάποια μέρα που θα απλώς θέλετε να σας πάρει ο ύπνος μπροστά απο την τηλεόραση).

Κλείνοντας, για να μην σας κουράσω άλλο, θα ήθελα να εκφράσω την ιδιαίτερη συγκίνησή μου που πλέον ανήκω και εγώ στην δυναμική τάξη των μπλόγκερ, όπου θα μπορώ μέσα από τα πύρινα, γεμάτα ένταση γραπτά μου να λύσω το πρόβλημα της ακρίβειας, της διαπλοκής και της διαφθοράς, της μόλυνσης του περιβάλλοντος κλπ, κλπ. Πλέον αναμένω πρόσκληση από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας για να συζητήσουμε για τα προβλήματα των μπλόγκερ στην Ελλάδα, και θέλω να προτείνω να κλείσουμε όλοι μαζι τα λαπτοπ μας για 30 μέρες ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τις νέες αυξήσεις της ΔΕΗ!!!!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλά ρε φιλαράκι σε εξαναγκάσανε να γράψεις και το ξεπέταξες έτσι στα όρθια. Τόσες ταινίες έχει παίξει ο αρχηγός. Η κυρία και ο Ταύρος, το άλλο με το γκολφ, το άλλο με το μπέιζμπολ, τον Νες, ένα σωρό.

Αν βαριέσαι τι το θέλεις το blogging?
Ο χρήστης Billy the Kid είπε…
Αν σου πω οτι βαριεμαι να σου απαντησω... ;-)
Ο χρήστης Joe Dalton είπε…
Εγώ πάλι στηρίζω τον ανώνυμο. Έχει δίκιο το παιδί. Τόσες ταινίες έχει παίξει η ταλεντάρα. Εγώ θα ήθελα να είμαι ο τύπος από το Waterworld...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα μηνύματα μίας ενδεχόμενης αποχής

Η κόλαση είναι οι άλλοι

Αχελώος, ΦΠΑ, πιγκουίνοι και μπιφτέκια